19.7.14

Syster och Paris

Det var ett tag sen jag skrev nu även fast min syster åkte i måndags och det är väl därför det dröjde. Jag hade det riktigt jobbigt efter att hon åkt, min syster och jag vi är bästa vänner, hon är en av de människorna som är sådär jäkla bra och superviktigt för mig, så när hon åkte blev jag genast deppig, hade inte lust att göra så mycket och kände mig jävligt ensam, men det börjar kännas bättre nu, även fast jag saknar henne så. Igår hade jag en skypesession med mamma i en och en halvtimma, fick gråta lite och skratta lite och bara mysa med henne världensbästa mamma, jag tror att det var tack vare henne mitt humör började ändras, ibland behöver man bara sin mamma även om man är tjugo år gammal.

Bilder från när min syster var här finns det flera stycken, men ikväll får det bli bara några stycken, detta var bästa veckan på länge <3















2 kommentarer:

  1. Vilka söta och gulliga barnbarn jag har!!!!! Farmor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack farmor, men det är ju så att vi har världens finaste farmor!!!

      Radera