7.7.14


Idag kommer hon hit min världens finaste bästaste syster! Så sitta vid en dator är det sista jag tänker göra, jag kommer att dricka massor med vin, sitta på mina lektioner och titta på klockan prick varenda sekund så att tiden kommer gå fortare så jag kan få träffa henne så snabbt som möjligt, troligen gå i second-hand butiker, dricka en och annan öl lite här och var, kanske sitta vid kanalen, men mest definitivt på Pont Neuf, äta baguette till frulle och bara kramas så fantastiskt, otroligt mycket! Jag måste säga att jag tycker lite synd om er alla som inte vet hur det känns att ha henne som syster, men mestadels är jag bara lite skadeglad för att hon är bara min syster och ingen annans, vi är världens bästa systrar <3

1 kommentar:

  1. Fina bilder, fina systrar och fin text. Kajor är så sjukt sköna. jag skall bara spankulera lite fram och tillbaka här :)

    SvaraRadera