17.6.14

Fyra dagar i ett sommarsmåland





Jag älskar verkligen Paris det gör jag, men ändå var det lite tungt att lämna fina sommriga Småland efter bara fyra dagar. Jag har haft sådana perfekta dagar, jag har fått krama på min saknade bästa vän, jag har spelat minigolf med mina fina, ätit sill med mamma, samt ätit mammas världsbästa mat, grillat och rabarberpaj! Jag har lekt lekar, handlat på systemet för första gången, detta gjordes med världens finaste far, jag har åkt bil och lyssnat på Krunegård med mina buds, jag fick mysa med min familj och jag fick pussa på min älskade, superduperfina myffla.

Det var tungt att lämna och det känns inte toppen att veta att jag kommer att missa hela den svenska sommaren, den är ju så förbannat fin. Det känns inte topp att veta att alla börjar återvända till Sverige, men i augusti möter jag upp min mor och far i södra Frankrike för några dagar och innan dess i juli, då kommer min älskade syster i en hel vecka <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar