29.6.14

Åtta dagar







Paris- Juli 2011

ÅTTA dagar, om åtta dagar kommer min syster hit, i en hel vecka får jag ha henne bara för mig själv. Jag längtar så jag håller på att spricka, varenda gång jag tänker på det så blir hela magen min sådär kittlig och fjärilig . Paris har ju alltid lite varit vår stad, där vi båda bara går runt och är sådär rackans lyckliga, där vi dricker vin och öl mest hela tiden och där vi rotar runt i second-hand lådorna. Tänk hur fint vi kommer att ha det, bara åtta dagar kvar och jag tror faktiskt att jag kommer hinna spricka innan dess så, My ledsen om du kommer hit och jag har dött, det var inte meningen, jag bara längtade alldeles för mycket. 

2 kommentarer:

  1. Du är för fin, Ni är för fina <3

    SvaraRadera
  2. Nej Linn Du får inte spricka!!! kram farmor!

    SvaraRadera