11.5.14

Sånt jag bör och sånt jag gör


Nu har gjort om här ordentligt vilket betyder att om man kommer gå bakåt i arkivet så kommer allt se helt galet ut för er då jag ändrat alla proportioner på bloggen. Det tog en bra stund och ja det var inte vad jag borde gjort idag, nu ska vi se vi gör en lista här, med sånt jag borde gjort och sånt jag har gjort.

Vad jag borde gjort

  • Skrivit en faktauppsats om Montmartre
  • Fixat ett franskt nummer
  • Adressändrat
  • Bytt om från pyjamas
  • Städat upp lite
  • Skrivit över mina anteckningar i ett nytt block
  • Uppdaterat mitt CV
  • Skrivit ett franskt CV

Vad jag har gjort
  • Legat i sängen
  • Ätit nektarin
  • Kollat på gamla bilder på facebook
  • Gjort om bloggen
  • Läst bloggar
  • Tuggat tuggummi
  • Chattat med folk
  • Lyssnat på musik
  • Tagit bilder med webbcamen  
  • Pratat med mamma och pappa
  • Läst på inför EU-valet
  • Gjort middagsplaner
  • Sjungit 

Japp en bra sak hela dagen, jag har ju i alla fall förberett mig för valet. Nu ikväll vankas det käk med Filippa, Lisa och Lars, för imorgon åker vår finaste Lars hem till Norge, bläääh på det, det kommer kännas skumt att inte träffa Lars nästan prick varje dag, il va me manque. 
Uppsatsen får skrivas inatt.

Pussar <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar