12.5.14

Första hejdåt





Åh man vill ju bara gråta lite när man ser dessa bilder, mina fina vänner!
Idag åker den första personen i vår lilla grupp, Lars åker idag tillbaka till Norge, på fredag åker Lisa och på lördag Filippa, sen är det bara jag kvar, jag kommer sakna dem så mycket!

Så igår kväll åt vi middag med några andra vänner, för att liksom säga lite hejdå till Lars även om det kändes omöjligt, men det var en väldans fin kväll där vi pratade om allt man inte ska prata om på restaurang om bakfyllor, mens och jobbiga hångel. Jag gillar min vänner så så så mycket och det känns så konstigt att tänka mig ett Paris utan dem, Lisa och Lars träffade jag min andra dag i Paris de har verkligen funnits med hela vägen, kan inte riktigt greppa att det redan är dags det har ju alltid känts som det var så långt kvar, det är skumt det här.

Lars tu va Paris et me manque! <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar