8.5.14

Om att vara sjuk sådär så man tror man ska dö, första gången i hemifrån















Det är förvirrande att man kan gå från ett jobbigt träningspass till att ligga på golvet skakandes av kyla på mindre än två timmar. Nu
har jag varit sjuk sådär på riktigt för första gången sen jag lämnade hemifrån, sådär sjuk så att man inte kan äta, inte kan stå upp ut
att ramla, sådär så man bara gråter för att hela kroppen bara gör så ont. Nu mår jag bra och det är också konstigt för det varade i
mindre än ett dygn. Jag känner lite såhär jag klarade det, jag var i ett annat land utan och klarade vara sådär sjuk så jag trodde jag
skulle dö, och jag klarade det i ett annat land. Fast ja, jag måste erkänna att jag blev väldigt mammig och jag ville inget mer än att
ligga i min soffa i Eksjö, med min misse i mitt knä och titta på Vänner på dvd och nu när jag fått matlusten tillbaka vill jag också
ha lösgodis speciellt Djungelvrål!

Bilderna är från helgens körresa, det kommer komma många fler bilder senare, men just nu är jag fortfarande lite trött och därför
får det bli dessa tre. Första bilden där är från ett så vackert slott så jag vet inte vad, ett riktigt sagoslott.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar