27.3.14

Tredje dagen- Franchard Cuisiniére och en rosa marshmallow






Tredje dagen började min kropp bli väldans trött och klättrade gjorde jag en del, men denna dagen blev det mycket fotograferande
vilket var finfint det med. Vi hade alltså begett oss till Franchard Cuisiniére och vädret även denna dag var finfint. Jag
älskar att röra mig i skogar och speciellt när solen är framme, men vi har ju alltid varit med ute i skogen när det skulle
klättras när vi var små jag och in syster. Någonstans i den stora lådan med gamla foton vi har hemma finns det några
då jag och My sitter och leker och när jag var ett år gammal hade jag en gräsligt ful overall som var riktigt grisrosa och
gjorde så jag såg ut som en enda stor marshmallow. Jag vet att det någonstans finns ett foto då jag ligger där som denna
rosa marshmallow ute i skogen och ser lite nöjd ut. Jag kommer alltid gilla att röra mig i skogen, fasiken så skönt det är!

1 kommentar: