25.3.14

Andra dagen- l'Eléphant och en långsam start







Andra dagen tog jag, mamma och min syster en långsam start på morgonen medan pappa redan var ute i skogen. Dagens
ställe l'Eléphant, som ni ser på bild fem så är detta elefanten som med sin snabel leker med en boll, tror i alla fall det 
är därför det heter som det gör. Som sagt pappa var redan ute i skogen, men vi andra strosade lite inne i den lilla byn
som hette Larchant och köpte med oss lite quiche och bageripizza innan vi började promenera ut mot l'Eléphant. Detta
var nog en av mina favoritdagar eftersom man fortfarande inte hade så jätteont i kroppen så man ändå kunde klättra, dessutom
gjorde jag ett rätt tokigt fall, när jag slant med foten och först nu börjar mitt knä tappa denna blågula färg den täckts av och 
se lite mer normal ut. Igen måste jag säga det sicken fin liten resa.

Bisous <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar