20.2.14

Fina detaljer på en dörr i Marais






















Spenderade dagen hemma ifrån skolan idag, pluggade lite tittade på Vänner som jag alltid gör när jag är sjuk och tyckte lite synd
om mig själv. Jag började må bättre framåt dagen och hade troligen klarat av en skoldag, men känns ändå bra att jag vilade en dag.
Ikväll gick vi och bowlade familjen jag bor hos för att säga hejdå till Adriana det var bara det att hon hade missförstått oss och hade
gjort andra planer så i slutändan blev vi bara tre, som sagt var jag ju dålig och inte så jättesugen på att bowla, men jag är glad att jag
gick ändå jag hade väldigt kul även fast mitt huvud dunkar som musiken på en klubb typ.

Imorgon ska jag bege mig mot skolan för att sedan dra  mig mot Belleville med Gabrielle och äta sauterad aubergine och dumplings,
mums säger jag! Längtar som tusan, tänkte att jag också ska försöka dricka en Vin Chaud på en uteservering imorgon innan,
det blir för varmt här i staden.

Bilderna är från förra veckan två fina detaljer på en dörr, jag älskar verkligen nyckelhålen här i Paris, det är många som är sådär blomformade
och jättefina, sådana fina detaljer man älskar att se överallt det är lite det som gör Paris till Paris så fint, jag älskar denna staden.

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar