29.1.14

Leende, Gabrielle, varm choklad och vackra skandinaver










Nu sitter jag här i sängen med ett stort leende på läpparna! Jag har haft en så förbannat fin dag med Gabrielle vi har gått runt i Paris mängder så som vi
alltid gör tillsammans, vi har också ätit typ en tårtbit, druckit varm choklad och pratat med en man som tyckte att vi skandinaver var så otroligt vackra
och trevliga eftersom han en gång träffat en trevlig finska (hmmm?), det var inte lätt att ta sig därifrån kan jag säga, men vi avslutade samtalet såhär

- om ödet någon någon gång skulle föra oss samman igen, ska ni komma och lyssna på mig när jag spelar på en pub.

Så nu säger jag såhär snälla ödet låt oss inte springa in i den man igen är du gullig, jag tror vi klarar oss utan denna man och hans väldigt sneda tänder
tack och bock, sklulle vara gulligt om du lyssnade ödet hej!

Vi har ju också smidit lite planer som jag hoppas kan gå i lås och det är en av anledningarna att jag ler så som tusan och imorgon, så håll tummarna imorgon!
Nu exploderar snart min blåsa, PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar