27.1.14

Om en sömnlös natt, om skrivande och om Belle & Sebastian



Igår natt gjorde jag allt för att somna, men min kropp och mina ögon ville inte lyssna på mig så istället låg jag bara och vred och vände på
 mig i flera timmar tills jag tillslut gav upp, kroppen vill helt enkelt inte sova och ville definitivt inte lyssna på mig, ratbastard! Så i morse
 när klockan ringde stängde jag av den och sa till mig själv att helvete heller och somnade om så har istället för att vara i skolan spenderat
 dagen med en lång frukost som ackompanjerades av massor av plugg och jag fick en hel del gjort så det kändes som ett bar val, sen
 dess har jag lyssnat på musik och skrivit, återigen skrivit och skrivit! Har verkligen fått upp min skrivarlust sen jag kommit hit, det är
sååå skönt och så himla roligt. Under tiden har det spelats mestadels Belle & Sebastian, men även lite från min 2014 lista som jag ska
lägga in här i menyn till höger strax. Men visst är omslaget till Tigermilk fantastiskt dessutom?

1 kommentar: