30.1.14

Om trötthet, om blixt och fina fontänen



Lång dag idag, önskar jag hade mer energi här i Paris, jag har varit dötrött enda sen jag kom hit, sover hur länge som helst på morgonarna varje dag
och jag har ju visserligen haft lite problem med att somna också, irriterande är det i alla fall. Typ dagar som idag när jag inte börjar förrän vid 13.40 då
skulle jag hinna göra något innan skolan om jag hade haft energin och då hade jag ju kunnat berätta något jättebra och fint för er varje dag, för så är
det när man rör sig ute i Paris har man det alltid jättebra, men nu slutar jag ju visserligen tidigt tre dagar av fem så då kan jag ju hitta på massa kul,
men torsdagar not so much. Fast jag är ju ändå i Paris och det är ju alltid fint som tusan.

Idag tog jag i alla fall några foton, fotot ovan är ifrån en toalett på RER tåget där någon verkligen ville visa vad de tyckte om kvinnor och män.
Och juste när jag lite smidigt skulle smygfota denna lilla lapp i en vagn full av folk så är ju självklart blixten på! Alla verkligen tittade och jag vill
sjunka lite under jorden! De två fotona nedan är ifrån där jag bor. I Enghien les Bains, det är den lilla sjön som ligger är och dessutom, så spelas
det alltid klassisk musik vi räcket till sjön för att ackompanjera fontänen, haha dööör lite varje gång! Men annars är det ju väldigt fint vid den lilla sjön.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar