22.5.14

Majmånad, månaden med körresa och hejdån

Det har varit så mycket denna maj, så mycket folk som åkt så många att säga hejdå till och själv har jag faktiskt varit nere, det är så påfrestande och vara den som får säga hejdå till alla, jag var inte riktigt redo på det, men det börjar kännas bättre nu. Men på grund av allt detta har jag inte hunnit skriva så mycket här, definitivt inte så mycket som jag hade velat, jag älskar ju att skriva och det har inte heller kommit upp så mycket foton så därför gör jag såhär nu ett inlägg med foton ifrån maj som inte kommit upp här på bloggen.

On the road på körresan

Finaste Isabel, jag menar titta på henne!

Bottnar på vinflaskor i en vinkällare någonstans i Loiredalen


Sagoslottet <3

Picknicken i med finaste kören, typ bästa picknicken någonsin

Ännu ett slott i Loiredalen och sista bilden från körresan, drömig resa eller hur?

Lars födelsedag av oss fick han Milka, vi gillar ju att äta 

Centre Pompidou en natt

Vinat och ölat på barer har vi gjort en del

På en kulle i en park utanför mitt hus i Montreuil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar