31.3.14

Skrivandet borde flöda




Jag har ju gjort så mycket de senaste dagarna att skrivandet borde bara flöda ur mina fingertoppar, men det gör det
inte riktigt jag känner mig liksom lite tom på skrivarfronten. Jag tror egentligen inte jag någonsin känt såhär förut. Det
brukar ju bara komma sådär naturligt, jag har ju så mycket att berätta som att igår hade jag nog den mest fantastiska
kvällen sen jag kom hit full med konstiga hattar, en gigantisk franska flagga,bongotrummor, gitarrer, piano, scanting
och alldeles för mycket rödvin. Jag skulle kunna berätta att jag idag gjorde jag mitt viktigaste prov sen jag kom hit,
om att gå upp till nivå A2, att jag har kunnat gå utan jacka för det varit runt 20 grader här i helgen, att jag har suttit längs
med seine flera gånger, att jag har så fina vänner här. Jag har haft fantastiska dagar, varför vet jag inte vad jag ska skriva?

2 kommentarer:

  1. Fina du!
    Ingen har nånsin producerat stor konst utan lidande, du har det helt enkelt för bra ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha så sant bästa pappa!

    SvaraRadera