11.3.14

Alla tre i en soffa

En av de få bilder jag har på dem tillsammans sommaren 2011

Jag har saknat mina vänner till tusen stundvis, när jag varit borta. De betyder väldigt mycket. Jag har saknat detta att
kunna gå hem till Emil spela kort dricka rödvin och bara prata om hur piss allt är. Eller när man inser att vi suttit och
pratat skånska i en evighet, att sitta och översätta på prick varje låt som spelas till engelska eller om den är svensk till
engelska då. Att vi igår kväll satt där och spelade kort, drack rödvin, pratade och sjöng med till musiken. Tills kortspelet
slutar och vi bara pratar om viktiga grejer, om svåra grejer och om bara allmänt dumma knäppa grejer, jag, Isak
och Emil, tills klockan var 03.30. Jag gillar hur jag vaknade upp i morse av att solen sken på mitt ansikte och då ligger
de där bredvid mig, alla tre har vi somnat i soffan. Ja jag gillar verkligen mina vänner till tusen, de är ju bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar