2.11.13

Halloween, utklädning, nakna män under frukosten

Förra året

Hej kära google!
Jag tycker att ni är lite dumma i huvudet när ni ber mig skicka en verifieringskod att jag är jag, när det egentligen är jag måste undra vilka är ni och varför ska ni vara rädda att jag inte är jag, det är ju jag som borde vara rädda för er, eller hur?

Jag var tvungen att skriva det innan jag kunde börja vad jag tänkt att skriva. jag kanske själv är lie dum i huvudet när jag skriver, men ja då får någon rätta mig.
Idag är det alla helgonsdag och lördag vilket betyder att idag är det maskerad för min del! Jag älskar att klä ut mig vid Halloween! Jag bara älskar att göra det, kanske är det känslan att bli någon annan eller något annat för en dag,fast med tanke på att jag förra året var vampyr och detta året zombie så känns väl det lite konstigt, eller är det så jag vill vara, I'm gonna eat your brain and gain your knowledge mehhe. Jag ska i alla fall till samma vän som förra året och så kommer det en massa utklätt folk och vi ska käka pizza och dricka innan vi går ut. Det känns som det kommer bil en bra kväll. Och nu sitter jag min, mamma och pappa och tittade på en naken man i små genomskinliga trosor och svarta pumps som juckar mellan två högtalare det är The Cramps det. Kanske ska man gå som honom ikväll istället eller nej, kanske inte, jag skulle nog inte komma in då. Ja det var min frukost, helt normalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar