31.10.13

Väder, ärtsoppa och min katt



Idag är en sån dag då jag känner att blir det inte lite sol snart hoppar jag ut igenom fönstret, fast å andra sidan vill jag ju inte ut i det grå. Jag skulle ju kunna hoppa ut och bara springa springa springa tills jag kommer till varmare breddgrader. Det kan jag ju inte, jag ska gå och jobba, jobba, jobbaaaaa och tjäna moneey, moneeeey, moneeeeey till PARIS! Åh vill åka nu, det är ju självklart dit jag ska springa. Fast först jobbet idag är det ju ärtsoppedagen, åh älskar ärtsoppa och dessutom får man ju lite pannkaka med grädde och sylt, fast snarare tvärtom grädde och sylt med pannkaka. Gott gott! Jag gillar torsdagar, ska nog börja kalla det ärtsoppedagen, jag gillar ärtsoppedagen för det är dagen då jag alltid äter ärtsoppa logiskt eller hur? Det är ju därför man jobbar på en restaurang för militären typ. Kommer sakna ärtsoppa sen. Nu ska jag klappa på världens finaste katt. Älskar min katt!

1 kommentar:

  1. alltså wow, denna underbara katt och hans långa morrhår <3 fin bild hörrö du!!!

    SvaraRadera