23.11.13

Elle, kokongen och julnedräkning

Spenderar min morgon i soffan under en filt med senaste Elle och en kopp kaffe och tittar ut på det gråa
vädret, men idag gör det inte så mycket för jag ligger här inne i min lila kokong och är rätt nöjd ändå. Snart
 ska jag dock ge mig ut i vädret jag med, men det gör inte så mycket för jag ska på Retros julmarknad idag
 och titta på roliga, fina och fula begagnade tomtar. Det är så mysigt och åh jag älskar ju julen så mycket och
det känns som när första advent kommer blir det ännu mer en nedräkning till januari. För helt plötsligt så är
det andra advent, sen tredje, sen fjärde och sen julafton och nyår och sen är det dags att hoppa på planet,
det blir bara lättare när man har saker att se fram emot varje vecka och åh att se fram emot jul
är ju det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar