31.5.14

Fina saker


Det känns som om det börjar vända nu

  • Jag är tjugo
  • Jag börjar äntligen kunna svälja ordentligt och är feber fri för första dagen sen i tisdags
  • Mina föräldrar var nyss här i Paris och jag fick mysa med dem i fyra dagar, ps. foton kommer
  • Jag fick ett nytt objektiv i födelsedagspresent
  • Och mehe, massor av Lakrits!!!
  • Om 12 dagar är jag hemma i Eksjö och hälsar på under fyra dagar
  • Vilket betyder att jag får träffa mina saknade 
  • Och lite extra speciellt min bästis som jag då inte sett, nästan prick på dagen, på ett halvår
  • Solen skiner ute i Paris, äntligen!
  • Och jag har precis ätit en lunch i trädgården med min dam och två av hennes vänner, haft en judisk bön, druckit vin, någon slags sprit och ätit så jag tror jag kommer spricka
  • Fåglarna kvittrar utanför fönstret 
Det känns som om det börjar vända nu, som om att någon sagt let's turn that frown upside down. Det känns så skönt och veta att jag känner mig nöjd, just nu i den här stunden så är jag så nöjd jag tror en kan bli 

3 kommentarer:

  1. Härligt att du är på bättringsvägen och att solen har hittat tillbaka till Paris. Musigt att sitta ute och äta. Puss puss

    SvaraRadera
  2. Ska ju vara mysigt, förstås.

    SvaraRadera