20.1.14

En lördag i Montmartre

I lördags mötte jag återigen upp med Norskarna och idag blev vårt område att upptäcka
 Montmartre, men tyvärr blev det ingen pianobar, men vi gjorde annat mysigt så som...

Tittade på Moulin Rouge, jag har ju sett det rätt måna gånger innan, men knäppte ett foto ändå 


Gabrielle och Lisa


Här har vi Amélies café, som jag knäppte ännu en bild, för även det har jag många av


En vintagebutik



En fin vegetarisk restaurang, som jag vill äta på någon dag




Denna man hade byggt denna fina sak som gjorde att kjolen snurrade och dockan 
sparkade med benen, sååå fiint!


Och Sacré Coeur kom vi till också


Där var det mycket vackert framåt kvällen


Vi käkade lite mat på en bistro


Sen gick vi till en svenskgodis butik, där jag kunde köpa lite lakrits, dock inte djungelvrål!

På kvällen gav jag, Gabrielle och Lars ut till Oberkampf för att parta och vid 02 ville vi ha en Crepe jag tog
 en med Nutella och banan, den var en enorm och sjuktgod! 

1 kommentar: