16.12.13

Mailet i väntrummet på sjukhuset


Nu fick jag det där mailet det jag väntat på i flera veckor, där det stod här ska du bo. Jag fick det i
 väntrummet på sjukhuset och hjärtat började slå lite extra snabbt sådär lagom till min astmakontroll. Det
 känns läskigt, det känns nytt och det känns förbannat spännande, men mest av allt just nu är jag rädd. Tänk 
om jag hittar någon där? Tänk om det inte blir sådär underbart som det är i mina tankar tänk om det tillslut 
bara blir till skit. Jag är så nervös och så rädd att jag skakar, men det är nog delvis för att mina händer är 
som istappar av Sveriges kyl, ja och det måste ju blir bättre eller hur? Vädret, ja vädret kommer bli bättre 
det kommer, så om det inte blir sådär fint med vackra män och rödvin, tänk om det inte alls blir som jag
 tänkt mig, ja då kan jag ju i alla fall sig att vädret, ja det var bättre än Sveriges eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar