11.12.13

Den där känslan


Ibland känns det sådär konstigt, som om att jag vill skriva, men allt blir bara till skit. Som om att jag vill 
dansa, men det vill ingen annan. Som om att ingen musik passar mitt humör, så vad fan ska man lyssna på.
Först tänkte jag att det är vädret, det är grått tråkigt och trist, fast nu har ju snön fallit och då blir det ju 
vackert ute igen, men ändå finns den kvar där den gnagande känslan. Hej känslan vill du bara snälla komma
ut och berätta vad du är för en känsla, för ibland känns du som en känsla av trötthet, ibland som en känsla av
ångest och ibland bara som en känsla av äventyr eller bara en längtan av ett slag. Så du är förbannat 
svårdefinierad och det är tröttsamt, tröttsamt att leta efter rätt ord att förklara dig och ja jag är trött på 
tröttsamt. Jag hoppas att du och Paris kan bli kompisar eller nej jag hoppas att ni kommer i ett stort bråk så
du får sticka och låta mig och Paris vara ifred, och jag hoppas att jag och Paris kommer bli kompisar det 
hoppas jag innerligt.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar