8.11.13

Ledig morgon, kaffe, after eight, Nick Cave och Mélanie Pain







Idag är jag ledig och såhär spenderar jag min lediga morgon det känns så underbart med sådana här morgnar, dessutom får jag äta bästa frukosten starkt svart kaffe, After Eight och äpple, ledsen mamma de kommer nog nästan vara slut när ni kommer hem, jag kan köpa ett nytt paket, chokladen menar jag ju då aja. Jag är lite, eller lite? mycket, megamycket!! avundsjuk på mina föräldrar nu för åh de är på väg till Köpenhamn för att titta på Nick Cave och ååååh jag dör lite när jag tänker på att jag inte också är där och tittar på honom finafina Nick! Jag tror jag ska gråta en skvätt, men på tal om musik snubblade jag på något trervligt eller snubblade och snubblade Spotify sa hej Linn du har lyssnat på detta och detta och ibland ja ibland spotify känner ni mig rätt väl för detta var ju supertrevligt det skadar ju inte att hon sjunger på franska i många låtar också kanske är dags att avslöja namnet här babblar jag på utan att berätta vad det var jag hittade hon heter, Mélanie Pain, mycket trevligt måste jag säga. Detta blev världens längsta mening nu ska jag fortsätta surfa runt här på nätet.

Mélanie Pain – Ça Grandit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar