18.11.13

Afternoon tea, scones och återigen mamma





 Just nu borde jag vara på jobbet och tänka på den där kaffekoppen vid två fikat, istället ligger jag här med datorn i mitt knä och är sjuk. Jag avskyr att vara sjuk och vill tillbaka till jobbet så snabbt som möjligt!

Nu ska jag fokusera om trevligare saker än kallsvett och yrhet och istället berätta om min fina dag jag hade igår, den började på jobbet och ja jag gillar verkligen att jobba helg det är så skönt och lite smått härligt sådär, i alla fall så tog jag och min fina mamma en trip till grannstaden efter jobbet. Där gick vi på Afternoon tea och åt macaroner, tryfflar och mängder av scones och när jag säger mängder då menar jag mängder! Men attans så goda de var och de bakade under tiden man var där så de var sådär härligt ljumna hela tiden. Vi hade kunnat sitta där i flera timmar tror jag och bara pratat och troligen kunna äta ännu fler scones och dricka massor mer kaffe, men tyvärr så saknade parkeringsmätaren oss lite, eller heter det parkeringsmätare det gör det väl inte? Skit samma, i alla fall det är så mysigt att bara sitta och prata och jag älskar att vi kan göra det och att vi gör det ofta. Jag har alltid varit extremt tajt med min familj, vilket man troligen märkt på denna blogg då många inlägg handlar om den, men ja mitt liv handlar ju väldigt mycket om dem och det är ju här jag skriver av mig och skriver om sånt jag gillar och tänker på och där passar de in min fina familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar