26.10.13

Moster och faster, lathet och att göra iordning sig



Ligger här i soffan med ett gnagande illamående jag inte kan bli av med har haft det i ungefär två veckor nu och jag är förbannat trött på det, men nu ska jag i alla fall inte tänka på det så mycket för jag ska alldeles strax iväg och fira min mosters födelsedag vilket ska bli superroligt då jag inte träffar min mammas sida av släkten så ofta.

Tidigare idag var jag ute på stan med min mamma och syster och letade present till min moster och sen tog vi en fika och vilka sitter inte där då jo min faster och kusin vilket var förbannat tur då det inte fanns några bord så vi fick knöla ner oss hos dem vilket var jättekul! Lat som jag är dock orkade jag ju inte gå upp på morgonen och duscha så istället sminkade jag mig och satte en mössa på huvudet (skrev först satte på en mössa, men hmm låter lite fel), det kan jag ju inte ha på kalas så när jag kom hem var jag tvungen att duscha, men ååh orkar inte sminka om mig så var så jävla försiktig att jag behöll både eyeliner och läppstift i takt. Gött eller vad?! Känner mig lite smått grym, men nu måste jag föna håret också, döör.

Bilderna är ju inte från idag då jag är osminkad jämfört med vad jag pratade om i inlägget stämmer ju inte det, men tyckte ändå det passade lite, det är ju ändå samma tema typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar