18.10.13

Höst och vintersnack








Åh vad jag älskar hösten, den är ju så förbannat vacker och det är så skönt att få ha på sig lite riktiga kläder rockar, mössor och halsdukar, älskar sånt! Bilderna är från knappt två veckor sedan och det är inte alls lika vackert ute längre. Löven börjar falla mer och mer och vintern börjar tränga sig på så sakteligen och det ser jag inte så mycket fram emot. Hösten blev ju jättekort det känns som om att ifall jag hade blinkat hade jag missat den. Jag är inte redo för att den ska vara över än, inte redo för snön när den är sådär äckligt regnblandad, inte redo för att jag ska halka med cykeln och tro att jag ska dö varenda morgon jag cyklar till jobbet. Det känns lite tungt med vinter i år, men jag ska tänka julgodis, julgranshuggning, julklappar och julafton och sen är det ju också bara 80 dagar kvar tills skolan i Paris börjar! Dör lite när jag tänker på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar