28.9.13

Kaffe, Lykke Li, tankar, mamma och Johnny Depp

(Från ett blåsigt Öland sommaren 2013)

Lyssnar på Lykke Li, tänker på kaffe och väntar på kvällen. Kanske borde man göra sig lite kaffe och om jag känner min mor rätt kommer jag inte vara den enda som dricker. Det var ju etttag sen jag skrev såhär ute i det öppna, men idag fick jag en känsla för det, troligen om jag nu känner mig själv också rätt kommer detta kanske vara det första och sista inlägget på denna blogg, men ja det märks. Gud vad kaffe sugen jag är jag måste göra mig en kopp, men svårt att slita sig vad vill jag mest skriva eller kaffe. Min pappa säger alltid att jag hoppar i mina tankar jag kopplar saker som ingen annan kopplar och han säger också att det gör alla, men skillnaden är att jag säger det rätt ut och de flesta kan sortera sin tankar typ. Det känns som det är lite det jag gör, Kaffe, Lykke Li, mamma, tankar om tankar, kaffe, Ella, Öl och där dök Johnny Depp också in i mixen, hej hej trevligt trevligt, Benny and Joon har jag ju tänkt mycket på troligen därför, kaffe igen och nu vill katten ut på balkongen och när jag tänker på balkong så tänker jag på min älskade farmor, men det får jag ta för ett annat eventuellt inlägg. Hoppsan så stökigt allt blev, men ja det var ju mina tankar så, nej nu måste jag sluta innan det spårar ut mer än det gjort. Nu ska jag göra mitt kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar